Bi radi ustanovili podjetje za tiskanje?

Moderne naprave za tiskanje manjše in cenovno dostopnejše kot kadarkoli prej, zato je tudi ustanovitev tiskarskega podjetja lažja kot včasih. Pred ustanovitvijo naredite poslovni načrt, pri tem pa se osredotočite na tri vprašanja:

  • Na katero področje se boste usmerili?
  • Katero opremo boste potrebovali?
  • Kako boste strankam ponudili cenovno ugodno in kakovostno storitev?
  1. Iskanje področja

Najuspešnejši podjetniki poiščejo eno tržno nišo in posel razvijajo le za to nišo. Tisti, ki želijo nuditi svoje storitve najrazličnejšim povpraševalcem, ne uspejo, saj je nemogoče obvladovati veliko različnih področij. Enako velja za tiskanje.

Tiskanje pokriva veliko različnih področij. Lahko je to tiskanje na predmete (majice, skodelice, usb ključi itd.), tiskanje brošur, plakatov, transparentov ali dokumentov. Za izbor pravega področja preiščite trg, kdo so vaši potencialni kupci, kako veliko je povpraševanje, kako močna je vaša konkurenca in kje se vidite, da boste najbolje opravljali svoje delo.

Vsako področje zahteva drugačne tiskarske standarde. Če boste tiskali na različne predmete, boste verjetno potrebovali več različnih tiskalnikov. Če boste tiskali brošure, boste potrebovali natančne tiskalnike. Za tiskanje dokumentov boste potrebovali tiskalnik, ki bo hitro sposoben natisniti veliko število strani.

Vaše stranke so lahko potrošniki ali podjetja. Če boste uspeli na enem področju, se boste kasneje lahko širili tudi na druga področja.

  1. Iskanje opreme

Ko boste vedeli kaj in za koga boste tiskali, boste lažje našli potrebno opremo. Obiščite spletne strani tiskarskih podjetij in se od njih naučite, kaj ponujajo in kakšno opremo uporabljajo. Ko se boste seznanili z opremo, jo začnite iskati. Poskusite poiskati opremo, s katero boste lahko konkurirali obstoječim podjetjem.

Pomembna je tudi programska oprema. Veliko vašega dela bo na računalniku, zato mora biti programska oprema usklajena z vašimi tiskalniki.

Začetni kapital bo kljub relativno pocenim tiskalnikom precejšen, zato pri nakupu opreme ne pozabite na vaše finančne zmožnosti.

  1. Cena in kakovost

Če boste vedeli kaj, za koga in s čim boste tiskali, boste veliko lažje dosegli tisto, kar vaši potrošniki iščejo. To je poceni storitev za visoko kakovost. Če jim boste to lahko ponudili, se bodo stari kupci vračali, hkrati pa bodo privabljali nove kupce.

Cena naj bo dovolj visoka, da si boste lahko povrnili stroške in nadaljnjo investirali v podjetje. Vsaj na začetku nekaj denarja namenite tudi promociji. Zgradite spletno stran, promovirajte se po socialnih omrežjih in imejte nekaj natisnjenih primerov, ki jih boste s ponosom pokazali potencialnim strankam.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja