Registracija ali zaščita znamke je bistvenega pomena za podjetje, ki želi tržiti izdelek ali storitev. aja Produkt, ki ga podjetje prodaja pod nezaščiteno znamko, lahko začnejo tržiti tudi druga podjetja pod enakim imenom znamke. Ker smo v razvoj produkta vlagali veliko časa in denarja, ne želimo, da bi sedaj konkurenca začela služiti na račun našega truda, zato moramo ta produkt zaščititi. Ko je znamka enkrat zaščitena, konkurenčno podjetje ne more več prodajati enakega ali podobnega izdelka oziroma storitve pod isto blagovno znamko. Prvi in najpomembnejši pomen blagovne znamke je torej zaščita pred konkurenco. Ima pa registracija blagovne znamke tudi številne druge posredne prednosti.
Ljudje imajo enostavno radi blagovne znamke
Če bodo imeli ljudje radi vaš produkt, ga bodo pozitivno povezali z blagovno znamko, pod katerim se prodaja. Posredno jo bodo povezali s kakovostjo, zaupanjem, pozitivnimi občutji, kar vam bo olajšal poslovanje tudi v prihodnosti, v trženju novih produktov. Zelo lep primer je znamka Apple. Veliko povpraševanja po Applovih izdelkih je enostavno ravno zaradi tega, ker ljudje to blagovno znamko povezujejo s pozitivnimi občutki. Zato Apple lažje prodaja izdelke, kot bi jih, če ne bi imel svoje blagovne znamke. Res pa je, da je moral najprej s kvalitetnimi produkti dokazati pravo vrednost blagovne znamke, prav tako pa mora tudi sedaj s kvalitetnimi produkti braniti obstoječ ugled znamke.
Imejte kvaliteten produkt
Blagovna znamka brez kvalitetnega produkta ne pomeni nič. Najprej morate ustvariti produkt, ki ga bodo imeli kupci radi, šele potem se bo izplačalo ta produkt zaščititi z registracijo blagovne znamke.