Opravili ste delo, plačila pa niste prejeli?

Vse več je primerov, ko dobro situirana podjetja, ki svojo delo oziroma dejavnost opravljajo vestno, zaidejo v težave. Ker smo še vedno v času krize, si težav na dolgi rok ne moremo in ne smemo privoščiti. O čem govorimo? Opravili ste delo za katerega so vas najeli, vendar plačila niste prejeli. Kako do denarja, ki vam pripada?

V tem članku bomo govorili o možnostih izterjave. Najprej povejmo, da v kolikor se podajate v poslovne vode z določenim podjetjem, je pametno, da preverite poslovno stabilnost podjetja. Na ta način boste ugotovili ali je podjetje s katerim nameravate poslovati, sposobno plačati storitve ali proizvede, ki jih naročijo pri vas. Vendar, kot rečeno, zaradi vse težjih časov, so podjetja prisiljena tvegati tudi takšne korake.

Kaj narediti v primeru neplačanih storitev? Izterjava je ena izmed možnosti!

Na hitro omenimo, da ločimo notranjo in zunanjo izterjavo. Notranja izterjava je izterjava, ki jo sproži in vodi podjetje, ki je upnik. Najprej se pisno obvesti dolžnika, v kolikor pa to ne zaleže, sledi naslednji korak, klic dolžnika. Poskrbeti moramo, da so ta obvestila kar se da prijazno naravnana, da se zadržimo slabih komentarjev ipd. Predvsem zaradi tega, ker bomo morda s podjetjem zopet kdaj sodelovali. Navsezadnje, lahko da je dolžnik slabo posloval in njegov namen ni, da bi namenoma oškodoval upnika. Naslednji korak, v kolikor je to potrebno, je obisk dolžnika. Ker pa so izterjave lahko dolgoročen in mučen proces, se veliko podjetij odloči za zunanjo izterjavo. Torej najame agencijo in preko nje skuša doseči kar se da ugoden rezultat. Agencije za izterjave bodo opravile podobne postopke, kot bi jih opravili sami, le da so agencije specializirane za takšne podvige in so pravno bolj “oborožene”.  V kolikor agencija ne more doseči poravnave na miroljuben način, telefonski klic, obisk dolžnika ipd., se odloči za izterjavo po sodni poti. Takšen postopek se lahko zavleče, ampak je v velikokrat uspešen. Nekatere agencije imajo več kot 50% uspešnost. Potrebno pa je še omeniti, da agencije seveda zahtevajo za svoje delo ustrezno plačilo, ki je po navadi izražen v odstotku provizije zneska, ki ga terjamo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja