Skupinska pošta, cold e-mail, velikokrat roma v koš. Vendar ni treba, da je temu tako

Pošta, ki je naslovljena na več različnih prejemnikov se v angleščini imenuje Cold E-mail. To je pošta, ki se pošlje večjemu številu prejemnikov v upanju, da vsaj nekdo »zagrabi« in odgovori. V slednjem primeru se omogoči nadaljnja komunikacija in celo možnost prodaje. Ker pa večina takšnih pošt roma neposredno med nezaželeno pošto ali pa jo prejemnik kar sam izbriše, se poraja vprašanje kako napisati pošto, ki jo bomo poslali večjem številu uporabnikov in dobili kar se da veliko odgovorov.

Ker to počnejo skoraj vse organizacije se poraja vprašanje kako napisati sporočilo, ne da bi oseba na drugi strani bila užaljena ali zgolj sporočilo izbrisala? Kako prepričati osebo naj nam odgovori na to sporočilo? Težava je v tem, da podjetja imajo bazo strank. Ta pa vsebuje nekaj tisoč naslovov. Pisanje vsake pošte posebej je zamudno in neskončno opravilo. Zato je potrebno dobro premisliti kakšen naslov in vsebino bomo dali prejemniku. Prvo vprašanje je ali nas prejemnik pozna? V kolikor nas pozna oziroma smo se že kdaj dopisovali bo odgovor na pošto skoraj zagotovljen. Nato sledi vsebina v zadevi. Ta je zelo pomembna. Mora vsebovati naslov, ki bo prejemnika »prisilil«, da klikne v vsebino. Ponavadi je zadeva sestavljana iz obrazložitve, ki odgovarja na prejemnikove težave in ta ima psihološki učinek. Obstajajo tudi tečaji kjer si lahko pomagate s takšnim pisanjem. Na internetu je ogromno ponudnikov, ki ponujajo, sicer plačljive, tečaje o pisanju »Cold e-mail«.