Email marketing za »eksplozijo« prihodkov

Kako spoznati že obstoječe ali bodoče stranke? Poznavanje strank in njihovih navad je ključno za doseganje uspešnih poslovnih rezultatov v prihodnosti. Vprašanje pa je kako spoznati in ohraniti odnos in znanje, ki ga imamo o posameznih strankah? Odgovor je email marketing.

Nadležno pisanje prodajnih sporočil, za katere menimo, da prodajajo, je zamudno, naporno in redko kdaj uspešno. Sporočila, ki jih naslovimo na naše potencialne stranke imajo nekaj skupnega. Poleg želje po prodaji in sodelovanju jim je skupno predvsem to, da o teh strankah ne vemo skoraj nič. Jih ne poznamo. Kar pomeni, da ribarimo na slepo. V praksi pa to pomeni veliko dela in truda za rezultat, ki ni prida vreden hvale. Kar potrebujemo je način in sistem, ki nam bo omogočil, da je sporočilo, ki ga pišemo naši stranki kar se da osebno. Bolje rečeno, da temelji na kupčevi izkušnji pri poslovanju. To pa pomeni, da moramo našo stranko nekako poznati.

Imeti podatke o stranki ni ravno mačji kašelj. Zbiranje podatkov, obdelava podatkov in vse kar sodi zraven, je lahko celo nezakonita. Zato potrebujemo sistem, ki bo beležil izkušnje in načine vedenja strank pri odgovorih na naše poslane e pošte. Potrebujemo email marketing. To je sistem pošiljanja pošte, katere namen je spoznavanje strank in beleženje njihovih izkušenj na podlagi odločanja glede na vsebino pošte, ki jo pošljemo. Email marketing ni zgolj kampanja pri kateri zbiramo podatke o strankinih željah in navadah, temveč je program, ki omogoča enostavneje komuniciranje s strankami. Celotni sistem je zasnovan tako, da kar najbolje spoznamo stranko in njene navade. Posledično pa to vodi v eksplozijo prihodkov. Ste pripravljeni?