S pomočjo razvoja tehnologije smo se ljudje bolj povezali. Informacije prihajajo iz vseh smereh. Ne le informacije o nakupih, popustih, zabavah in dobrih filmih, temveč tudi informacije o novi zaposlitve. Zato so določeni ljudje vsakič znova le klik stran od nove službe. Ker pa je to zelo slabo za delodajalce, se poraja vprašanje kako obdržati zaposlene?
Tehnologija je omogočila nove, različne oblike zaposlitve. Od dela na domu pa vse do dela v tujini. Predvsem druga možnost je precej poenostavljena, kot pa je to bilo pred desetletji. Če podjetje zaposlenim ne nudi vsega kar zaposleni ponuja, je možnost obdržite zaposlenega praktično nična. Zakaj? Ker ljudje ves čas iščemo nekaj novega, boljšega. In če s službo nismo zadovoljni, jo bomo zagotovo hitreje zamenjali. V primerih, da zaposleni imajo precej konkurenčno znanje, potem je podjetje precej na slabšem, če takšen človek zapusti delovno mesto. Zato mora podjetje biti ves čas na voljo zaposlenemu. Komunikacija znotraj podjetja je zelo pomembna. Na ta način se vedno ve kako se zaposleni počutijo, kako razmišljajo in ali so preobremenjeni. Zaposleni morajo vedeti, da jim je vodstvo pripravljeno prisluhniti.
Če želimo ustvariti in obdržati odlično ekipo, moramo poskrbeti, da njihovo delo ne ostane neopaženo. Komentarji glede dela so vedno dobrodošli. Le tako bomo omogočili razvoj in tekmovalnost. Vsakega zaposlenega je potrebno motivirati. Kakšno sporočilo ali dve na mesec bo na zaposlenega naredilo vtis. Seveda pa ne smemo pozabiti na plačo. Ta obvezno ne sme zamujati in mora biti izplačana v kosu. Sicer bodo zaposleni prej kot slej šli kam drugam. Poleg tega pa mora biti tudi prostor za napredovanje. Vsak mora imeti občutek, da lahko vpliva na sovjo usodo.