Mini blagajne: kako in za koga

Računalnik, internetna povezava in brezplačno namensko digitalno potrdilo za davčne blagajne je vse, kar potrebujemo za izdajanje računov z uporabo mini blagajne.
»Mini blagajna je namenjena zavezancem, ki izdajo malo računov,« pojasnjujejo na Finančni upravi Republike Slovenije. Za delo potrebujemo računalnik ali tablico s kompatibilnim brskalnikom, namensko digitalno potrdilo za vstop v aplikacijo in e-podpisovanje računov ob izdaji, ki ga lahko pridobimo brezplačno z vlogo na eDavkih.

Fursu je potrebno sporočiti tudi podatke o poslovnih prostorih in izpolnjevati vse druge obveznosti, ki izhajajo iz določb Zakona o davčnem potrjevanju računov. »Bo pa moral zavezanec način izvajanja potrjevanja računov vnaprej določiti z internim aktom in ne bo mogel v istem poslovnem prostoru uporabljati elektronske naprave za izdajo računov in vezane knjige računov,« še dodajajo.

Mini blagajne omogočajo izdajo neomejenega števila računov, poleg tega pa zavezancem ni potrebno kupiti posebnega programa za izdajanje in potrjevanje računov. Zato z uporabo mini blagajne ne boste imeli stroškov.

V kolikor se bo število vaših izdanih računov v kratkem povečalo, se priporoča druge oblike davčnega potrjevanja računov. Mini blagajne imajo tudi nekatere slabosti. Poleg dejstva, da ne omogoča najhitrejšega izdajanja računov, je potrebna tudi prilagoditev tiskanja in kakovost tiskalnika. Za tiskanje QR kode, ki je obvezen člen računa, je potrebna določena kakovost tiskalnika.

Pri Fursu še opozarjajo, da z mini blagajnami ni predvideno, da bi ta aplikacija omogočala izdelavo šifranta artiklov, zato je potrebno posamezne postavke računa vnašati ročno. »Aplikacija bo omogočala le izdelavo osnovnih poročil o izdanih računih,« pojasnjujejo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja